توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده وزیر علوم از ادغام دانشگاه‌های کم‌دانشجو خبر داد فوت یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد دستگیری نیکوکاران قلابی که طلا‌های ۶۰ پیرزن مشهدی را ربودند + عکس نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند! تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین زرندی به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان‌رضوی منصوب شد آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت اقتصادی و معیشتی پژوهشگران در حوزه علوم انسانی میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد | حداقل «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان
سرخط خبرها

افراد ناشناس به منزل ۲ مامور جنگلبانی تیراندازی کردند + تصاویر

  • کد خبر: ۲۲۰۳۶۱
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
افراد ناشناس به منزل ۲ مامور جنگلبانی تیراندازی کردند + تصاویر
رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان آمل از تیراندازی شبانه دو فرد ناشناس شب گذشته به صورت همزمان به منزل مسکونی دو نفر از جنگلبانان این اداره خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز علی اصغر اسماعیل زاده امروز گفت: فرد یا افراد مهاجم ناشناس بودند، در بامداد شنبه ۱۸ فروردین، این افراد ناشناس در اقدامی هماهنگ و سازمان یافته، به منزل مسکونی دو تن از مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل تیراندازی کردند.

وی افزود: البته در جریان اقدامات صورت گرفته به در ورودی منزل این دو جنگلبان چندین تیر اصابت کرده و بلافاصله متواری شدند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل اضافه کرد: با وجود تعداد تیراندازی، خوشبختانه به نیرو‌های منابع طبیعی و خانواده آنها آسیبی وارد نشد.

اسماعیل زاده اضافه کرد: در پی این حادثه، بلافاصله با دستور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران، منطقه ساری، فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از منزل دو جنگلبان بازدید و دلجویی شد.

وی یادآورشد: بمنظور اقدامات قانونی بعدی و شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان، جلسه اضطراری نیز برگزار شد.

روز ۱۳ فروردین و همزمان با روز طبیعت نیز یکی از اشرار منطقه به مقرنگهبانی منطقه «آلشرود» از توابع بخش امامزاده عبدالله این شهرستان با سلاح سرد اقدام به تخریب پنجره و لوازم نگهبانی و شیشه خودروی سازمانی شرکت مجری طرح حفاظت از جنگل کرد و پس از تخریب اموال دولت و برخورد با خودروی عبوری گردشگران، متواری شد.

روز دوم فروردین امسال نیز یکی از قاچاقچیان چوب در منطقه با حمله انتقام‌جویانه به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران در بخش دشت سر آمل باعث خسارت جدی به این ایستگاه شده بود.

قاچاق چوب درسطح جنگل‌های منطقه و جنگل‌های هیرکانی و برخورد و شناسایی عوامل قاچاق چوب از جنگل درسال‌های اخیر باعث بروز مشکلاتی برای عوامل منابع طبیعی و آبخیزداری در برخی از شهر‌های استان مازندران شده بود.

افراد ناشناس به منزل 2 مامور جنگلبانی تیراندازی کردند

افراد ناشناس به منزل 2 مامور جنگلبانی تیراندازی کردند

افراد ناشناس به منزل 2 مامور جنگلبانی تیراندازی کردند

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->